0
Kosár
Belépés
Regisztráció
Akciós ajándékötletek
Gyakran ismételt kérdések
VÁSÁRLÓI TÁMOGATÁS & ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Hogyan tudom meg, hogy sikeresen beérkezett-e a rendelésem?
Minden megrendelést követően egy visszaigazoló e-mailt kap az Ön által megadott e-mail címre, mely tartalmazza a megrendelés számát, megrendelt termékeket, összeget. Rendeléskor figyeljen oda az e-mail cím helyes megadására, mert ha rossz e-mail cím esetében nem fogja megkapni a visszaigazolást. Előfordulhat, hogy a levelezőjének beállításai miatt esetleg szemétbe került az e-mail, ellenőrizze ezt is!
Ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi a teendő?
Számos oka lehet, de nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem érkezett be hozzánk a rendelés. Például megszűrheti a levelezőrendszer, vagy a szolgáltatói résznél van valamiféle korlátozás, vagy e-mail cím elírás is lehetséges, stb. Ha a fent leírtakat ellenőrizve sincs meg az oka, javasoljuk, hogy kérjen megerősítést a rendeles@xfish.hu címen, vagy telefonon a +36-1-201-7653, +36-70-392-5733, +36-70-392-5255 telefonszámok egyikén.
Fizethetek bankkártyával?
Online rendeléskor a webáruházban közvetlenül nem, de kereskedésünkben személyes vásárlás és megrendelés átvétel esetén, valamint utánvéttel történő kiszállítás esetében a futárnál igen.
Adhatok le megrendelést telefonon keresztül?
Igen, de nem fogja tudni kihasználni az online vásárlás által biztosított további előnyöket. (PL: pontgyűjtés, akciók, hírlevél, stb...)
Hány napon belül kapom meg a megrendelt termékeket?
Minden termék mellett ott van a szállítási információ (pl: 2-5 nap, külső raktáron), mely tájékoztató jellegű és nagyban függ a megrendelések darabszámától, beszerzés teljesítésétől, beszállítói készletinformációtól. Minden esetben megteszünk mindent annak érdekében, hogy betartsuk a szállítási időt, de előfordulhat, hogy a kiszállítási idő kitolódik. Némely márkák esetében a külföldi beszállítás miatt ez nagyobb időintervallum szokott lenni (pl fox, daiwa; 6-14nap).
Ha online rendelek, van arra lehetőség, hogy a megrendelésemet átvegyem személyesen üzletükben?
Igen. Online megrendeléskor a személyes átvételt kell kiválasztani. Az átvétel időpontjáról, egy e-mail és sms értesítést küldünk Önnek. Címünk: 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50. Várjuk szeretettel kereskedésünkben!
Személyesen a boltban is tudok vásárolni olyan terméket, melyet online nem rendeltem meg?
Igen, de felhívjuk figyelmét arra, hogy boltunkban nem minden termék megvásárolható azonnal, mert több termék megrendelésbe van lefoglalva, illetve a vásárlás időtartama is hosszabbra nyúlik, mivel a termékek előre nem lesznek összekészítve, de természetesen várjuk szeretettel, ha segítségre van szüksége állunk rendelkezésére.
Ha egy terméknél "ELFOGYOTT" státuszt látok, mit jelent?
Azt jelenti, hogy a termék nincs készleten raktárunkban és beszállítás alatt sincs, illetve mert még nincs meg a pontos információnk a beszállítótól, hogy meddig van készlethiány belőle, vagy megszűnik-e a termék végérvényesen. Tehát az "ELFOGYOTT" státuszú termék átmenetileg nem rendelhető. Ezt a vásárlóink védelmében tesszük, a kellemetlenség elkerülése végett. Előfordulhat, hogy rendeléskor némelyik termék elérhető, így rendel belőle, majd kollégáinktól azt az értesítést kapja, hogy mégsem teljesíthető, ennek oka sajnos a beszállítóinktól kapott téves készletinformáció. Majd 300 négyzetméteres áruházzal rendelkezünk több ezer termékkel a készleten, amelyet folyamatosan bővítünk rendkívüli intenzitással természetesen, de néha a legjobb tudásunk és akartunk ellenére is ki vagyunk téve ez esetleges téves készlet információkból adódó kellemetlenségnek.
KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Mikor kerül kiszállításra a csomagom, kapok-e értesítést a szállításról?
A kiszállítást jelenleg a GLS futárszolgálat végzi. A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit megtalálja a GLS által küldött szállítási e-mail tájékoztatóban, illetve információt kérhet ügyfélszolgálatunktól a központi telefonszámunkon keresztül vagy a rendeles@xfish.hu email címre küldött üzeneten keresztül. A GLS tájékoztató levél egy 3 órás időintervallumot tartalmaz, amikor kiszállításra kerül a csomag. A futárszolgálatnak történő átadást követően rendelését egyszerűen és könnyen nyomon követheti GLS weboldalán, a csomagkövetés részben. (http://connect.gls-hungary.com/index.php)
Átvételi ponton át lehet venni a rendelést?
Igen, jelenleg a GLS pontokra is lehet kérni a kiszállítást, melyet a rendeléskor tud kiválasztani.
Fontos, hogy a GLS pontokon 5 napig tartják ott a csomagot, utána visszaszállításra kerül kereskedésünkbe. Ha nem veszi át és újraküldést kér, akkor az ismételt küldésre szállítási költséget számolunk fel, amely 1130 Ft.
Sérült a kiszállított termék csomagolása, mi a teendő?
Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően – ha módjában áll – mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül.

Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy “a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem”

Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre – ha nem engedik az előzetes megvizsgálást – az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal – lehetőleg két tanú jelenlétében – pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.

Amennyiben a sérülés miatt nem vette át a csomagot, a felvett jegyzőkönyvet küldje el e-mailben a rendels@xfish.hu címünkre és írja le pár mondattal, hogy mi történt pontosan, a csomag pótlásáról természetesen mielőbb gondoskodni fogunk.
A csomagot átvettem, de hiányos. (hiányzik egy termék, számla, stb...)
Kérjük a rendeles@xfish.hu címre írja meg adatait (név, rendelés száma, számla száma, termék neve, cikkszáma) és pár mondatban foglalja össze, hogy mi hiányzott a csomagból. Kivizsgálást követően azonnal pótoljuk, futárt küldünk a hiányzó termékkel. Ez pár napot igénybe vehet, mert, amennyiben nincs készleten az adott termék, be kell szereznünk a beszállítótól, így előre is köszönjük türelmét.
REKLAMÁCIÓ, ÁRU VISSZAKÜLDÉS
A termék megsérült, mit tegyek?
Általában 1 év garancia van egy adott termékre, néha előfordul, hogy több (ez mindig külön fel van tüntetve). A terméket felénk kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel és számla másolatával együtt, amennyiben megvan. Minden információ, melynek birtokában vannak a vásárlásról (név, számla, cikkszám, vásárlás dátuma, stb. fel kell tüntetni a kísérőlevélben, segítve ezzel a vásárlás beazonosítását.
Hogyan küldhetem vissza a termékeket, ha elállok a vásárlástól?
30 napon belül visszaküldheti a terméket az áruvisszaküldésre vonatkozó reklamációs űrlappal a következő címre: XFish.hu 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
Ha a termékeket személyes szeretné visszavinni hozzánk, akkor a következő címre teheti meg: XFish.hu 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot (külföldi bankszámlaszám esetén IBAN formátumban, a SWIFT kódot). Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani.
Visszaküldhetem a terméket bármilyen indok nélkül?
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.
Igen, a termékeket visszaküldheti nekünk minden indok nélkül a megrendelés átvételétől számított 30 munkanapon belül. Felhívjuk figyelmét, hogy a termékeket az eredeti-, vagy jó minőségű csomagolásban és sérülés mentesen kérjük visszaküldeni.
Mi az elállási jog?
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.
Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?
Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.
Mely időponttól gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
Termék megrendelése esetén a termék átvételétől, míg szolgáltatás igénybevétele (például interneten közzétett apróhirdetés, interneten megrendelt kábeltelevízió előfizetés) esetén a szerződéskötés után kezdődik az elállási határidő.
Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 30 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 30 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Cégünk összesen 30 munkanapot biztosít az elállási jogra.
Természetesen a 30 munkanapos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.
A 30 munkanapos időtartamon belül meg is kell érkeznie a visszaküldött terméknek az eladóhoz?
Nem, mert a 30 munkanapos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 30 munkanapon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 30 munkanapos időtartamon belül kifejezzük elállási szándékunkat az eladó felé.
Milyen állapotban kell a terméket visszaküldeni?
A megrendelt termékeket ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, ahogy azok megérkeztek a vásárlóhoz. Ez magában foglalja a teljes megrendeléssel járó dokumentáció-, a termékek és alkatrészek sértetlen, tiszta és eredeti csomagolásban történő visszaküldését.
Ha a termékek nem az eredeti-, vagy nem a megfelelő csomagolásban érkeznek vissza, akkor lehet, hogy a vásárló nem fogja visszakapni a vásárlás teljes összegét.
Minden terméket be kell csomagolni, pl. a saját dobozában lévő horgászorsót is és a termékre semmilyen módon nem kerülhet rá postai, vagy futárszolgálat által kiállított szállítási címke, matrica.
Követelheti-e az eladó elállásunk esetén, hogy a terméket az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal (számlával) együtt küldjük vissza?
Nem, ilyen feltételektől nem teheti függővé az eladó az elállási jogunk gyakorlásának elfogadását, de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig.
Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?
Elállás esetén, az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni.
Minden internetes szerződés esetén megilleti a fogyasztót az elállási jog?
Termék vásárlása esetén igen.
Az online kereskedő meghatározhat-e a rendelet szabályaitól eltérő, a fogyasztóra nézve hátrányosabb szerződési feltételeket?
Nem, mivel a rendelet szabályaitól csak a fogyasztóra nézve előnyösebb, kedvezőbb módon lehet eltérni, például 14 munkanapnál hosszabb elállási határidő biztosításával. Emellett az eladó biztosíthatja az elállási jogot olyan termékekre is, amelyek esetén egyébként a rendelet kizárja a fogyasztó szerződéstől való visszalépését.
Ki viseli a költségeket?
Az új Ptk. 6:166. §-a szerint a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet - tehát a vállalkozást - terhelik. Kivétel az az eset, ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
Milyen határidőn belül reklamálhatunk?
Az új Ptk. főszabálya szerint a jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén azonban a szavatossági idő hosszabb: a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.
Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.
Ha a szerződés alapján szolgáltatott dolog ingatlan, a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított öt év alatt évül el.
Fontos szabály, hogy nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
Melyek azok az esetek, amikor az eladót nem terheli szavatossági kötelezettség?
Az új Ptk. 6:157. § (1) bekezdésében meghatározott rendelkezések tartalmazzák a szavatossági felelősség alóli mentesülés eseteit, miszerint a mentesülésre két esetben kerülhet sor:

- ha a hibát a jogosult a szerződéskötés időpontjában ismerte;
- ha a hibát a jogosultnak a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fontos, hogy az eladónak csakis a vevő által ismert hiba vonatkozásában nincs kellékszavatossági felelőssége – és csak az ilyen jellegű hibákra mondják jogszerűen az eladók, hogy ezekre nincs szavatosság (és nem lehet emiatt a terméket pl. kicseréltetni).
A kereskedők gyakran megkísérlik a hibás teljesítésért való felelősséget jogellenesen kizárni azzal a hivatkozással, hogy az akciós vagy leértékelt árura - mint egészre - nem jár szavatosság, illetőleg garancia. A vonatkozó jogi előírások alapján azonban leértékelt (akciós) termékkel kapcsolatban is van helye minőségi kifogásnak a termék azon részére vonatkozóan, amely nem volt hibás, vagy hibás volt, de erről a fogyasztó nem tud(hat)ott.
Amennyiben utóbb a vevő a tájékoztatás körén kívül eső hiba miatt viszi vissza a terméket a boltba, úgy kifogását intézni kell, és jogszerűtlen elutasítani az igényét arra hivatkozással, hogy „leértékelt árura nincs szavatosság”. Példa: ha a mázsérülés miatt leértékelt agyagcserepet annak szétmállása miatt viszi vissza a vevő, úgy kifogását intézni kell, és a szétmállás miatt – amely olyan hiba, ami a rendeltetésszerű használatot kizárja - megilletik őt a szavatossági jogok.
Természetesen nincsen akadálya annak, hogy a kereskedő kizárja felelősségét a termék esztétikai hibája miatt, de amennyiben az ilyen esztétikai sérülés miatt akciósan (leértékelve) vásárolt új számítógép valamelyik részegysége a rendeltetésszerű használat során tönkremegy, úgy a fogyasztó emiatti minőségi kifogását alapozhatja a Ptk-ra vagy a kötelező jótállásra, függetlenül attól, hogy az esztétikai sérülés miatt leértékelt áron vásárolta a gépet.
A termék sérülten érkezett meg, mi a teendő?
Jelezze felénk a rendeles@xfish.hu e-mail címen. Kérjük, írja meg nevét, megrendelés számát, a számla sorszámát, elérhetőségét, a sérült termék cikkszámát és 1-2 mondattal fogalmazza meg a sérülést. Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napig is eltarthat a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 nap)
Kérjük, csomagolja be a hibás terméket, mert a futár el fogja hozni, amikor viszi a cserét. A szállítási adatokról és költségekről ebben az estben mi gondoskodunk, a futár egy címkét ragaszt majd a csomagra és elhozza azt, csak ebben az esetben hagyja ott a csere terméket.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat küldje el részünkre e-mailben)
A csomag hiányos volt, mit tegyek?
Jelezze felénk a rendeles@xfish.hu e-mail címen. Kérjük, írja meg nevét, megrendelés számát, a számla sorszámát, elérhetőségét, a hiányzó termék cikkszámát. Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napig is eltarthat a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 napba is belekerülhet)
Amint megkaptuk a csere terméket, futár szállítja ki Önnek.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat küldje el részünkre e-mailben)
Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?
A megrendelés számára és a számla másolatra lesz szükség. Amennyiben a terméket postán küldi el, ne felejtsen el mellékelni egy kísérőlevelet, amelyben részletesen leírja a sérülést és feltüntetni saját elérhetőségeit.
Mikor kapom vissza a pénzemet?
A visszaküldött termék beérkezését követő 8 napon belül, amennyiben az utaláshoz szükséges pontos adatokat a rendeles@xfish.hu címre elküldte, vagy a kísérőlevélben feltüntette.
Levásárolható-e a visszaküldött termék vételára?
Igen, természetesen megoldható, amennyiben 30 napon belül, sértetlen állapotban visszaküldi a terméket címünkre. A sértetlen állapotnak a sértetlen csomagolás is részét képezi.
Sérült a kiszállított termék csomagolása, mi a teendő?
Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően – ha módjában áll – mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül.
Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy “a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem”
Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre – ha nem engedik az előzetes megvizsgálást – az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal – lehetőleg két tanú jelenlétében – pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.
Termék visszaküldés, reklamáció, elállás esetén ki viseli a szállítási költségeket?
1. Ha a termék törötten sérülten érkezik, a visszaküldés és újra küldés költsége cégünket terheli.
2. Ha a termék átvételre került, de él a 30 napon belüli elállás jogával, különösebb ok nélkül, akkor a visszaküldés költsége Önt terheli. (Értelemszerűen a termék visszavételének feltétele, hogy mind a termék és mind a csomagolás is sértetlen legyen)